הדלת האחורית – גם בסמארטפון!

..שמח לבשר לאוחזי/ות האייפונים (וגם לסמארטפונים אחרים) שחיכו וציפו בקוצר רוח.. סוף סוף מצאתי את הזמן, עשיתי קצת גוגל, התקנתי את התוסף המתאים וככה באיחור ניכר אבל עדיין אופנתי, כל מי שגולשים/ות אל הבלוג 'הדלת האחורית' דרך האייפון/סמארטפון שלהם/הן באופן אוטומגא'יקלי יראו אותו בגרסא הרבה הרבה יותר מותאמת ונוחה לסלולארי (במקום בגרסא המלאה שאינה נוחה למסכים קטנים)! אז יאללה! נסו ותיהנו (ואם נתקלתם בתקלה – אנא דווחו)! הערות:

  1. מי שבכל זאת רוצה דרך הסמארטפון לראות את הבלוג בגרסא המלאה יכול פשוט לגלול לתחתית העמוד ושם לבחור באופציה לכבוי התצוגה המותאמת לסמארטפון
  2. לא….. אתר הפלאש שלי לצערי לא יטען בכלל כמו שצריך באייפון ..ולמה? כי לסטיב ג'ובס יש גחמות בנושא זה (אותם הוא מגבה בתירוצים שמרוצים..) לעת עתה למרבה האכזבה לא מצאתי דרך פשוטה להתגבר עליהם..
  3. אם אתם בעצמכם בלוגרים ומעונינים גם בקסם הזה אצלכם בבלוג, אתם יותר מוזמנים לקרוא את ההמשך..(אם אתם לא – לא כדאי, זה סתם ישעמם אותכם..)

מבחינה תאורטית זה אמור לעבוד עבור כל מי שיש לו בלוג וורדפרס עצמאי ומעונין גם לעשות את ההתאמה לסמארטפון אם הבלוג שלכם באנגלית פשוט התקינו מכאן את הגרסא האחרונה של התוסף WPtouch עבור וורדפרס  אם הבלוג שלכם בעברית וחשוב לכם שיהיה יישור מימין לשמאל תאלצו לבחור אם להתקין את גרסאת ה-pro בתשלום של התוסף הנ"ל מהאתר הרישמי שמבחינה תאורטית לפי טענת התמיכה שלהם מציעה אפשרות ליישור הטקסט מימין לשמאל …או לחילופין לנסות מפה את הקומבינה שכנראה שהחיסרון היחידי שלה הוא שנכון לעכשיו היא עובדת רק עם גרסא ישנה יותר של התוסף (ותודה לגיל ברגר שהבאיני עד הלום!)

תודה שקראתם!

שתפו שגם אחרים יהנו

אולי תאהבו גם את

השאר תגובה

הגב באמצעות פייסבוק

4 תגובות

  1. תודה על המידע אכן חשוב מאוד בימים אלה כשיש כל כך הרבה אייפונים בארץ. אהבתי את העיצוב שלכם , נראה סוף הדרך.

    רונן

  2. היי,
    תודה!
    יש לך מושג אולי למה מופיעים לי סימני שאלה במקום חלק מהטקסט בעמוד הראשי?

    הורדתי את הגרסא הישנה 1.9.7.6

    1. המשפט "הצג פוסטים נוספים" שמופיע תמיד אחרי הפוסט האחרון
      מופיע אצלך משום מה כסימני שאלה
      אני מניח שזו בעיה של קידוד (כלומר משום מה הוא לא מזהה במשפט הזה את העברית כמו שצריך
      ולכן במקומם הוא מציג סימני שאלה)
      אבל מה בדיוק גורם לו לא לזהות רק את המשפט הזה? ..אני לא יודע